joi, 4 aprilie 2013

Mărturie

Dupa minunata zi a initierii Huna, mi-a trebuit un timp in care sa incep sa inteleg ce s-a petrecut in acele clipe deosebite si apoi sa ma apuc de treaba (poate am un ritm mai lent de practica, dar suntem unici in univers si trebuie sa iubim si sa respectam aceasta calitate).
Ce  MI-A PLACUT  la aceasta intalnire spirituala?
-faptul ca am ales cu sufletul sa particip si nu m-am inselat;
-faptul ca m-am intalnit cu un om care avea cunostinte in mai multe  domenii (stiinte spirituale, teologie, psihologie), de mult imi doream acest lucru si uite ca Dumnezeu m-a ajutat;
-faptul ca am fost primiti cu amabilitate si iubire;
-faptul ca a fost o locatie foarte placuta chiar putem spune benefica;
-faptul ca te-ai purtat cu noi ca o "mamica grijulie" cu copii ei spirituali;
-faptul ca ai avut rabdarea si intelepciunea sa poti explica un lucru chiar daca ai fost  intrebata de mai multe ori - fara sa te enervezi si sa ne faci sa ne simtim prost.
Ce NU MI-A PLACUT la aceasta intalnire spirituala ? Faptul ca s-a terminat prea repede, desi a durat 8 ore si a trebuit sa ne despartim.
Cu toata sinceritatea, pentru mine a fost o mare bucurie aceasta intalnire, pentru care sunt recunoscatoare Sinelui Meu Superior si Sinelui Tau Superior!
Regret nespus ca nu mi-am luat notite in timp ce tu explicai anumite lucruri, pentru ca multe amanunte suplimentare care nu se regasesc in manual, eu le-am si uitat si nu o sa mai am acces la ele.
"Din toata inima, cu toata dragostea" cred ca esti un om deosebit si faci foarte bine ceea ce faci!
Sa fii fericita si te ocroteasca Dumnezeu! 
Adriana, Bucuresti, martie 2013