joi, 4 aprilie 2013

Mărturie

Ma numesc Nita Doina si doresc sa va impartasesc o parte din gandurile mele referitoare la invatatura Huna:
Asteptam de mult oportunitatea de a participa la un workshop Huna si iata ca timpul a sosit mai mult ca sigur la momentul optim, pentru ca nimic nu este intamplator. Atunci cand elevul este pregatit apare si maestrul.
In primul rand, inceputul- primirea acordajului. Dupa ce am vizualizat un taram mirific in care urma sa primesc noile energii, mi-am concentat atentia pentru obtinerea unei stari de profunda deschidere fata de actiunea ce urma sa se desfasoare. In minte au aparut gandurile: “primesc cu recunostinta initierea care imi este data acum si binecuvantez aceasta actiune”. Apoi energia mi-a inundat corpul in mod placut si am primit-o cu bucurie. Revin si subliniez cat de importanta este atitudinea fata de lucrul cu energia, caci pentru a simti cu adevarat ceva, este important sa  fii complet deschis si cuvantul “ permit” sa nu fie doar rostit si gata, ci trebuie sa fie insotit de sentimentul corespunzator de deschidere spirituala.
Dupa primirea initierii au urmat alte si alte senzatii, caci fiecare exercitiu a adus altceva ca traire, vizualizare. 
Astfel am fost pe rand o fantana arteziana prin care circula energia la izvorul manei, sau un ou in centrul caruia este corpul fizic in jurul caruia se  evidentiaza corpurile energetice- la fortificarea aurei, sau sub un dus care inlatura straturi de murdarie- la curatarea subconstientului, dar cele mai importante trairi le-am avut la armonizarea Sinelui superior cu cel inferior si la Fuziunea sufletului care dupa ce a coborat in inima, aceasta a inceput  sa straluceasca raspandind in jur iubire. Acestea sunt doar o parte din trairi.
Pentru mine acest workshop a fost ceva deosebit, caci m-a conectat la niste energii blande si benefice, iar aplicarea Tehnicii Kahi a determinat disparitia unei probleme de sanatate care ma chinuia de ceva vreme.
Voi continua sa practic ceea ce am invatat, cu aceeasi deschidere fata de primirea energiei. Recomand cu caldura sistemul Huna caci confera nu numai vindecare a corpului fizic, ci si a celorlalte corpuri, ceea ce este foarte important deoarece determina  dezvoltarea spirituala a practicantului.
Principalele caracteristici: eficienta si simplitate.
Iti multumesc Mirela, pentru ceea ce mi-ai daruit cat si pentru rabdarea de a explica fiecaruia trairile pe care le avea. Suntem unici si modul de receptionare a unor energiei este normal sa fie particular, multumesc inca odata.
Nita Doina,  Bucuresti, martie 2013