joi, 4 aprilie 2013

Mărturie

Huna este o energie blanda, materna, iubitoare, calda. A inceput sa curga si la doua meditatii stiu ca am fost foarte surprinsa de ceea ce am simtit si ce daruri am primit.
La inceputul initierii, eu am avut mainile extrem de reci si presiune in chakra coroana (dar asa ceva mi se intampla in preajma tuturor energiilor puternice, a initierilor sau racordajelor).
Darul de care spuneam este bucuria, energia Huna venind cu o mare bucurie.
Cel mai evident a fost cand am primit “Fundatia Inimii”: s-a incalzit asa de tare zona inimii si a plamanilor, parca era soba si am realizat ca a adus o mare pofta de viata si o exuberanta peste masura, pe care le-am tot simtit de atunci.
Alt moment important pe parcursul initierii, in timpul unei alte Activari (nu-mi amintesc care anume, s-a incalzit mult stomacul, dar mult....ieseau flacari).
Huna este, dincolo de ce am scris deja, o energie zglobie si vesela.
Cristina- asistent generalist, Craiova, decembrie 2012