joi, 4 aprilie 2013

Mărturie

Desi citisem putin despre invatatura huna, trairile din timpul initierii si activarii energiilor huna au fost peste asteptarile mele. Face parte din seria (daca pot sa numesc astfel)-experienta se traieste, nu poate fi explicata in cuvinte.
Energia huna este mai blanda, mai subtila, ea te invaluie delicat, dar te duce spre inalt-asta este ceea ce am simtit eu. Desi nu ma gandeam la nimic (pentru ca sa nu ma autoinfluentez), la fiecare activare a unei alte energii, trairile erau diferite.
Am fost foarte surprinsa la Ochiul florii Kanaloa, sa simt tulpina subtire a unei flori violet , ale carei petale s-au deschis in chakra Ajna si apoi a urcat si s-a deschis ca o floare aurie in chakra coroana. Si mai surprinzator a fost apoi cand tu ne-ai povestit ca si altii au simtit acelasi lucru, la Bucuresti.
Dar cel mai mult m-a surprins conectarea la Sursa spirituala Kahuna Aumakua, cand efectiv am simtit cum imi tasneste o energie aurie de la baza coloanei prin canalul guvernor, trece prin toate chakrele si se avanta ca o sageata in sus, cu o viteza ametitoare.
Pe parcursul intregului curs m-am simtit foarte bine, iar de atunci, in fiecare dimineata imi activez energiile huna- lucru care imi da o stare permanenta de bucurie, liniste, pace si acceptare a vietii in intregul ei si cu bune, dar si cu mai putin bune.
Energiile huna  acum fac parte din mine si din viata mea de zi cu zi, motiv pentru care le sunt recunoscatoare, dar si tie, deopotriva.
Aloha!
Ileana Diaconescu - inginer constructor, Slatina, decembrie 2012