marți, 5 august 2014

Mărturie

Mie, cu acest workshop Huna mi s-a intamplat ceva special.
Citisem la un moment dat cartea lui Serge Kahili King - Stapanul constiintei si de atunci s-a nascut in mine dorinta de a aprofunda Huna, de a o integra si folosi in viata mea. Cum nu am gasit chiar imediat un astfel de workshop, atentia mi s-a indreptat intre timp in alte directii.
La momentul potrivit, a aparut cursul Huna. Intr-un moment critic, atat emotional cat si mental. Si dupa o noapte de nesomn si indoieli asupra a tot si toate cate exista in lumea asta in forma pe care o vedeam eu, am ajuns la workshop.
Huna mi-a redat increderea in faptul ca sunt stapana pe viata mea si ca totul este in mine. E imposibil sa nu stim asta la nivel teoretic. Fiecare dintre noi a auzit, cel putin macar o data afirmatii de genul: "esti stapan pe viata ta", "destinul este in mainile tale"!! Huna m-a facut sa simt lucrul asta, sa-l inteleg cu inima. 
Multumesc, Mirela, multumesc oamenilor deosebiti cu care am avut placerea sa impart aceasta experienta!
Iulia Gavris, iulie 2014