miercuri, 12 aprilie 2017

Mărturie

Am participat la cursul Huna - martie 2017 si impresiile mele au ramas la fel de vii si dupa o saptamana:
1. Locatia- foarte ok si linistita.
2. Mirela- foarte calda, modesta si in acelasi timp extrem de focusata pe subiect si practica efectiva.
3. Foarte multa informatie concentrata in cele doua zile, dar desi ma temeam ca nu o sa retin, incepand lucrul energetic concret acasa am constatat ca, asa cum ne spunea Mirela, am retinut tot ceea ce era esential.
4. Cursul se adreseaza oricui, se poate pune in practica indiferent de credinta, cunoastere anterioara yoga/ reiki, etc. sau persoane care nu au deprins inca nici macar forme usoare de meditatie.
5. Pentru mine, pe langa parerea excelenta si starea de bine cu care am plecat, cea mai puternica a fost opinia ca am castigat in doua zile de curs cat reusesc altii in perioade mult mai indelungate – meritul extraordinar al Mirelei.
Concluzia este ca abia astept urmatorul workshop :).
Raluca, martie 2017