marți, 29 octombrie 2013

Mărturie

Huna. Daca analizam cuvantul este atat energic cat si fin, curgator, exact ca energiile pe care le dezvolta si le transmite.
Sunt prea sarace cuvintele pentru a "scrie" ceea ce efectiv s-a simtit si s-a experimentat la curs. Dar am sa incerc sa exprim in scris ceea ce ar trebui incercat de oricine doreste sa experimenteze ceva deosebit.
Ce anume mi-a placut? In primul rand locatia. In al doilea rand atmosfera. In al treilea rand modul de desfasurare a cursului... si asa mai departe, adica totul ...
Prin conectare la una dintre energii mi-am rezolvat o problema de sanatate care ma afecta. Probabil s-au rezolvat mai multe probleme, dar efectele le voi constata dupa exercitiile zilnice.
Ce nu mi-a placut? Dupa 8 ore, totusi s-a terminat prea repede...
Daniela, octombrie 2013