luni, 11 martie 2013

Mărturie

In timpul initierii in Huna am vazut (interior) un foc in mijlocul cercului, iar pe marginea exterioara (in spatele nostru) era un alt cerc, foarte larg, de nativi hawaiieni in costumatii traditionale, care ne ajutau in ceea ce faceam. In jurul nostru era vegetatie bogata, de parca initierea se tinea in Hawaii in mijlocul naturii. Am simtit conexiunea cu ei, erau plini de iubire si compasiune si in acelasi timp erau veseli, oameni care se bucura de viata cu inocenta unui copil.Am avut sentimentul ca am trait acolo intr-o alta viata, iar legatura cu ei transcende spatiul si timpul. M-am vazut de fapt printre ei, eram unul din ei.
La practica, atunci cand am experimentat lucrul in echipa (perechi), colegul meu a spus ca primit in minte imaginea a trei vindecatori care erau linga el (in loc de unul, caci eu eram singura lui partenera).
Nu practic Huna separat de celelalte sisteme in care am primit initiere, dar am convingerea ca atunci cind fac un tratament unei persoane, mainile mele poarta si energiile Huna, care potenteaza tot ceea ce fac.
Valentina - economist si traducator de filme documentare, Bucuresti, iunie 2012