luni, 11 martie 2013

Mărturie

Cu ceva timp in urma, Mirela mi-a "facut cunostinta" cu o energie foarte curata, care m-a fascinat pe loc. Mi-a prezentat atunci o mica parte din Huna. Evident ca nu m-am putut opri doar acolo si in momentul in care a anuntat cursul Huna, m-am prezentat imediat.
Initierea a fost, pe putin spus interesanta. Nu stiu ce cuvant ar putea descrie cel mai bine experienta, insa ce mi-a ramas profund intiparit este cat de curata este energia Huna. Este clara, usoara, curata, pura, usor de folosit. Este o energie foarte intensa.
Din  pacate timpul foarte limitat nu imi permite sa practic foarte des.
Ca sa impartasesc putin din experienta personala: la inceputul sedintelor Huna, este numai tacere. Apoi, dintr-o data apar "lucruri": pace, veselie. Recunosc ca exista o mare diferenta intre ceea ce simt cand lucrez singura si ceea ce simt cand lucrez cu Mirela langa mine. Presupun ca e nevoie de multa practica pentru a ajunge la un nivel atat de avansat de cunoastere. 
R., Bucuresti, martie 2012